This Diary Writer!!

My photo
does not like publicity desperate, all stories are not related to the living and the dead, this blog is not only to expressions of faith to the enemy this blog as a place to tell the story of love and sorrow, life to be a visionary and successful and able to respond thanks to the parents.

I Love You!!

Tuesday, August 16, 2011

Shoppings Make Me Feel Good!!

Assalamualaikum..

Today tak de pape pon ank cerita sebenarnyerr just nak kasi tahu pasal "kasut aku disini sepasang dah kene gigit dengan hanging"!! Haha wehh tak kelakar kot so jangan nak gelak sangat.. thanks.. :)

Disebabkan kasut wa dah kene gigit hanjing so wa pon jejalan lah shopping kasut dengan roomate yang chill.. Beli di tesco je pon sebab tu yang paling dekat dengan kitorang kan.. Takpe lah, lagi pun untuk kasut sementare kan..

Serious wehh bengang gile kot dengan hanjing terjungkit tuh macam nak bunuh jer die pikir di bulan ramadhan nie tak baik bunuh bunuh so wa pon buat cool dulu.. Nanti dah dapat duit raya aku beli racun kasi kau "mampos" hanjing kurap sengal.. Haa nampak tak macam mana aku marah kat hanjing tuhh.. Eshh geram lah kasot mahal lak tuh yang die nak hancurkan lapar sangat pun jangan lag makan kasot hanjing gilerr..

Uishh aku dah banyak mecarut carit dah nih sampai hati korang tak tegur aku.. Hahaha.. Macam biase velog ni tak sah kan kalau takde gambar so korang paham paham lah sendiri sambil usah usah picture nihh..

 


 



 


 


 

 


 





2 comments:

  1. wahh..kerana kasut dapat shopping ngan kawan2 kan kaq, best

    ReplyDelete
  2. hehe.. haà best kn.. memang best kalau buang duit.. hehe

    ReplyDelete