This Diary Writer!!

My photo
does not like publicity desperate, all stories are not related to the living and the dead, this blog is not only to expressions of faith to the enemy this blog as a place to tell the story of love and sorrow, life to be a visionary and successful and able to respond thanks to the parents.

I Love You!!

Tuesday, September 6, 2011

20 Sebab Kenapa Lelaki Tak Nak Kahwin!!

1."Duit belum cukup lagi".

2. "Nak beli kereta dulu baru nak kahwin".

3. "Susah la nak cari yang berkenan dihati".

4."Tak datang seru lagi kot".

5."Banyak sangat halangan".

6."Belum bersedia la".

7. "Ilmu tak cukup la".

8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing

9."Dah mencubalah tapi telah dikecewakan".

10."Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu la".

11."Jodoh tak sampai lagi kot".

12."Perempuan nie peliklah kalau dia suka kat kita tapi tak habih2 nak merajuk dan marah macam kita nie suka sangat" .

13. "Dah bagitau dah, nie kita suka dan nie kita tak suka, tapi masih dia buat juga yang kita tak suka".

14."Saya takut la nak bercinta nanti terluka susah la".

15."Dia nie suka pasang ramai org sangat".

16. "Dia memang banyak helahlah kejap suka kejap tidak".

17. "Nak carik yang solehah lah".

18. "Masalah la".

19. "Nak sambung belajarlah awek saya tu ader master atau phd malu la".

20. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat saya"



2 comments: