This Diary Writer!!

My photo
does not like publicity desperate, all stories are not related to the living and the dead, this blog is not only to expressions of faith to the enemy this blog as a place to tell the story of love and sorrow, life to be a visionary and successful and able to respond thanks to the parents.

I Love You!!

Sunday, January 1, 2012

Happy New Year Everybodies!!

 

Assalamualaikum.
Semalam semua orang sebuk nak updates blog about last day in 2011 sampai aku pon terikut sebuk sebuk sampai terloncat loncat nak updates.. hari nih aku tengok semua orang updates blog katanya hari pertama dalam tahun 2012.. haha :b nampak sangat aku selalu ikut orang kan tapi ade? ade aku kesah.. haha..

Hari or malam nih aku nak cerita kenangan dalam ujung tahun 2011 kenangan aku bersama abang ejad.. serious december aku adalah december 2011 happy sangat december bersamaan dengan birthday aku.. haritu aku ade post about hadiah yang abang ejad kasikan pada aku.. samsung galaxsy S had milik aku akhirnyer aku bagi tahu ni bukan niat aku nak keret atau riak tapi just nak share saat aku happy.. sebenarnya hadiah tuh takde lah bagi time birthday aku as birthday present die bagi time raye hari tuh tapi time birthday aku die beli lagi untuk die.. so now phone kitaorang sama maaf gamba tak berape clear sebab kitaorang guna camera depan lah sebab camera belakang soo hard to touch kalau korang gune phone touch screen you all will know :)




December ohh december post aku yang lepas aku dah janji pada diri nak post gambar birthday aku tapi aku just ada gambar sikit je on that day.. tak sempat nak take picture lansung yang sempat aku tangkap time makan johnny`s.. orang lain tengok jer kitorang yang suke tangkap gambar syok sendiri rasa macam johnny`s tuh kedai pakcik saya.. haha.. on that day semua cite at cinemas aku tak tengok just songlap je.. ingatkan nak tngok ombak rindu tapi dh tengok time lain.. layan je lah.. :B



*maaf|saya|dan|dia|memang|suka|mimik|muka <3

Cuti sekolah tahun lepas hampir sebulan aku kuar dengan die hanye 7 kali korang caye tak? caye tak walaupon kitorang dah stay 1 negeri tapi kitaorang still tak selalu dates tau sebab takot jemu bukan aku jemu die tapi takot die yang jemu tengok aku.. haha :B tapi alhamdulillah setakat ni kami masih bahagia.. aku nak cerita sikit lah pasal pakwe aku yang paling aku sayang ni kan tiap kali kitorang dates tak sah dengar tak TAK SAH kalau kitorang tak makan KFC sebab die suke makan ayam.. sampai aku terpakse ikut die lah layan kan je lah walaupun aku pon tak suka sangat makan ayam.. bawah nih ade koleksi gambar tangkap di kfc pulau pinang..


*nampak.tak.phone.aku.yang.ade.syaiton.

kbai :B

6 comments:

  1. happy new year too :)

    ReplyDelete
  2. ok la tu x kuar slalu..elak jemu.hehe

    ReplyDelete
  3. ifa: hehehe..
    thanks for the advice..
    and thanks cause read my blog..

    ReplyDelete