This Diary Writer!!

My photo
does not like publicity desperate, all stories are not related to the living and the dead, this blog is not only to expressions of faith to the enemy this blog as a place to tell the story of love and sorrow, life to be a visionary and successful and able to respond thanks to the parents.

I Love You!!

Friday, November 9, 2012

eizzjieha22 ♥



hello everyone :)) nampak tak senyum tu?that mean aku sangat lah sihat walaupon ade sedikit sesema yang tak mengundang masalah.. hehe :D hari aku rasa rindu gila kat sidia yang telah menawan hatiku.. sapa? sapa? sapa? eh eh eh lek lu ohh.. haha, macam biasa lah selalu temani aku tak lain tak bukan abang ejad saya lah walaupon cuma tua setahun dan aku memang tak panggil dia "abang" tapi gedik nak panggil abang tapi seriously aku teringin nak panggil abang kat dia nanti bila dah kawin.. nampak tak aaku terlalu nervous sampai banyak gila tapi aku.. haha, nampak tak tu ade hati tau nak kawin belaja pon belum tamat.. wah!! belum tamat ayat skema ape lah yang aku guna ni macam sakit ja aku ni.. haha :D tapi aku happy sebab masih ada yang nak mendampingi aku yang insan lemah lagi banyak kekurangan :))

taknak lah cerita panjang panjang tapi macam biasa lah bolg aku ni ceritanya sedikit gambarnya banyak nak naik gila.. sebab bagi aku setiap gambar ade cerita suka duka sendiri yang nak ditunjukkan.. kadang kadang aku sendiri takut adakah dia jodoh ku dan aku selalu berdoa sekiranya dia adalah jodohku dekat kan lah kami dan bila dia bukan jodoh ku ya allah tunjukkan lah.. ;( sedih pulak tetiba kan nak buat macam mana selalu nya cinta monyet ni tak semuanya kekal hingga akhir hayat so, aku terima segala keptusan yang diatas. :) sepanjang kami dah nak menjengkau 5 tahun ni fuhh memacam yang dah kami lalui kalah kisah rumah tangga pak cik so`od dan mak senah lah.. hahaha :D tinggal nak bertampar tinggal nak bertumbuk tinggal nak berterajang je belum lain lain semua dah lah.. memacam dan hati ini still pada dia tak tau lah apa yang dia dah jampi kat aku ini.. mungkin keikhlasan dia yang menerima aku seadanya membuat hubungan aku seindah ini.. wehhhhhh akkuuuuuu gellliiii laaaa masyaala.. ($-$)

dah lah sampai sini saja cerita dongeng najihah dan izzat semoga kami kekal hingga khir hayat kami sangat memerlukan doa doa anda yang indah untuk kami :))

10♥9♥10

14♥9♥10

18♥12♥10

20♥12♥10

27♥12♥10

5♥2♥11

26♥5♥11

29♥8♥11

1♥9♥11

 2♥9♥11

15♥12♥11


17♥12♥11

18♥12♥11

21♥12♥11

26♥12♥11

27♥1♥12

21♥8♥12

28♥10♥12

p/s: mintak maaf bagi sesiapa yang tidak gemar dan tidak selesa dengan post ini.. ini cuma sekadar penkongsian antara saya dia dan allah. :))

0 comments:

Post a Comment