This Diary Writer!!

My photo
does not like publicity desperate, all stories are not related to the living and the dead, this blog is not only to expressions of faith to the enemy this blog as a place to tell the story of love and sorrow, life to be a visionary and successful and able to respond thanks to the parents.

I Love You!!

Saturday, November 24, 2012

Semester 3 Already Over !!

 

assalamualaikum semua, hai hari ni saya nak cerita pasal semester break yooo!! haha, seriously sangat lah seronok dan tak sangka yang semester 3 ini tak de lah tough sangatkan macam mana yang di bubar buburkan oleh akak akak seniour.. tapi seriously, dapat rasa bebasnya dari semua ni dan lapang gila dada aku ni.. hempus nafas panjang menunjuk kn yang aku lega sangat mungkin sem ni banyak sangat cabaran dan dugaan tapi dapat selesaikan dengan sempurna.. aku aku ingat sangat aku tak tido malam siap kan kerja yang penting board landscape lah yang hampir membotakkan kepala aku dan hampir give nak berhenti berlaja disebabkan itu sahaja..

macam biasa lah seperti blogger yang lain dah malas nak updates panjang panjang kan so aku nak serta kan entry kali ini dengan gambar dan gambar tuh aku letak lah caption supaya korang yang rajin ziarah blog aku faham dan lebih terang dan tenang.. haha :D 


(gambar diatas ini semua ada lah classmate aku masa ni kami semua belaja cara cara nak sembur racun kepada weed best sangat sebab subjek ni banyak pratical so takde lah bosan nau :P)



 
(ini pulak my boys haha smua ni laki aku semua ni kawan aku semua ni sahabat aku semua ni baik sangat apa hal ntah aku dok puji puji dah bau tanah agak nye bkn diorg bayar pon)



(haa yang ini pulak masa kolej aku buat sukan sangat meriah setiap sem berkumpul untuk menyokonmg kos masing2, have fun gila time ni sangat sangat happy aku lah orang yang paling happy uhh)



(ini pulak masa hari perpisahan antara kami semua dengan seorang lecture sambilan yang sangat sporting dan suka nau cubit cubit dah lah comel garang sangat prihatin dan superb lah, sebelum sesi amik gambar ni mara merajok dengan kitorang dapat tahu ade sesi bergambar bukan main melompat lecture aku sorang ni ~madam syazana~)



(gambar yang ni semasa open house mara dengan kolej aku seriously happy gila dapat makan banyak siap tapau bawak balik bilik lagi dengan kambing golek, satay kajang, laksa, abc dan macam macam lah kan tak dapat nak senarai kan dah banyak sangat btw happy dengan kawan kawan yang adooo)



(nampak cangkul tuh kami ni berlaja dah macam nanti kerja kami tukang kebun nak buat macam mana dah tuh kos kami nak kan so just follow tapi cangkul cangkul ni best jugak auww main tanah baru lah tangan uh berseni sikit, kasar uh jangan tanya lah kan kasar kalah kertas pasir)



(library?? ha itu lah tempat kami selalu lepak.. nampak tak poyo disitu? takde lah masa ni ustaz buat kelas di library sebab ade test open book so kami memang dah geng sawan camera tak boleh nak buat ape dah memang wajib lah nak gambar sana sini)



(tak tahu nak describe ape lagi papepon kos aku memang terbaik au syok habis lah dapat buat practical sana sini dan dapat banyak pengalaman yang berguna untuk aku dan generasi aku yang akan datang (: )

p/s:terima kasih kerna masing nonton ya :B

0 comments:

Post a Comment